Powoli zbliża się zebranie organizacyjne sezonu halowego 24/25. Odbędzie się ono 12.11 br. (wtorek) o godz. 19:00 w LO nr 3 ul. Nowogrodzka 3 (sala nr "8").
To termin ostateczny dla nowych drużyn chętnych do przystąpienia do rywalizacji Amatorskiej Ligi Halowej "Wyżyny".
Przypominamy, iż gwarantem udziału w rozgrywkach będzie wpłata przynajmniej pierwszej raty wpisowego (min. 700 zł) do zebrania organizacyjnego na konto ligowe [ Bank Pekao Eurokonto Net 48 1240 1183 1111 0010 3750 9751 (w dopisku: nazwa drużyny) ].
Wszystko na to wskazuje, iż ten sezon będzie podobny do pierwszego popandemicznego, kiedy to wszystkie zespoły grały na jednym poziomie rozgrywkowym. W pierwszym etapie podzielone zostaną na dwie grupy (system "każdy z każdym"), a następnie górne ich połówki ("silniejsi") zagrają ze sobą z zaliczeniem wyników, podobnie jak i pozostali ("słabsi"). Organizator poważnie rozważa wprowadzenie takiego systemu rywalizacji "pod dachem" na stałe...
Poza tym w planach są: turniej o Puchar Camel Pizza, rywalizacja na rzecz WOŚP, zawody "seniorów" Ambilight tv Cup Old vol.2 oraz Turniej Nocny.
Aktualnie trwają także próby powołania do życia Zimowej Ligi Orlika.
Dodatkowe informacje: Robert Borowicz (tel. 501-549-149).